29 d’octubre 2007

SI TE DICEN QUE CAÍ


Aquesta pel·lícula basada en un llibre de Joan Marsé.... Dirigida per Vicente Aranda i amb el Banderas i la Victoria Abril com a protagonistes....

De fet, té d'altres actors reconeguts i, amb alguns dels quals vaig tenir la sort de ser-hi.... La Victoria Abril, Gurruchaga, Ferran Rañé, Lluis Omar, Jorge Sanz i els desapareguts Joan Miralles i en Carles Sabaté cantant dels Sau.... i el Banderas..... que va ser l'únic que no vaig veure..... i això que és el millor de tots.....

En aquesta peli, el meu paper és d'anarquista, i surto en dues escenes.... Llàstima que, com sol passar a les figuracions.... no sempre se t'arriba a veure bé....


Vaig parlar força estona amb la Victoria Abril, amb el Lluis Omar, el Gurruchaga i en Jorge Sanz.... I el millor, que vaig anar a dinar a Can Culleretes amb el Ferran Rañé i amb el Joan Miralles....

En fi.... van ser un parell de dies de rodatge.... super bons!!!!!!!!!!!!